Zamieszczone przez Samiec
Co zrobić z zawieszeniem, zeby bylo komfortowo?
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez Nexus6jeżeli tył Ci "wali" na wybojach tzn, że amortyzatory powiedziały "pa pa" :diabelski_usmiech
A te slyszalne bardzie stuki z przodu ,to przypomialo mi sie ,ze to luz na stabilizatoze (wybite te gumki ,nie krzypi tylko stuka).
Komentarz
-
-
Co do Kayaba to też ostatnio zmieniłem u siebie własnie na amorki tej firmy o indeksie 334812. Różnica pomiędzy serią a nimi jest ogromna...Samochód dużo lepiej trzyma się drogi, dodatkowo lepiej (ciszej) pokonuje się wszelkie nierówności. Kupiłem je od tego użytkownika Allegro http://www.allegro.pl/show_user.php?uid=3184136 w cenie 340zł za 2 sztuki z wysyłką piorytetową.
Pozdrawiam
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Samiec.......weitec robi dystanse 20mm pod sprezyny na przod i na tylByła: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MasmoMam zapotrzebowanie na podniesienie jeszcze trochę tyłu (mam już springi z zestawu na złe drogi). Gdzie szukać tego weitec-u??? Poproszę o linki. Ma ktoś coś podobnego? Jakieś zdjęcia??
Ceny troche duze :roll:
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Samiecwww.fosab.pl a dokladnie tu w ich sklepie : link
Ceny troche duze :roll:Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MasmoŻeby wołać za tulejkę ponad 200 zł :shock: :shock: . Jakby wiedzieć jak to wygląda to może by ktoś dorobił :hmm
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez SamiecZamieszczone przez MasmoŻeby wołać za tulejkę ponad 200 zł :shock: :shock: . Jakby wiedzieć jak to wygląda to może by ktoś dorobił :hmm
Testowałem coś takiego z przodu i trakuje to jako zło konieczne. Teraz mam tulejki by ASO i realnie przód jest wyżej 2,5 cm. Z tyłu mam sprężyny z zestawu na złe drogi, ale podniósł się tylko jakieś 1,5 cm. Podobno BaPit ma jakieś tulejki z tyłu, ale na razie nie wrzucił zdjęcia.Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD
Komentarz
-
-
Masmo, To jest podstawka w miejscu gdzie sprezyna styka sie z blacha auta oraz tylnej belki. To taka dodatkowa amortyzacja, ale pewnie to dlugo nie przezyje jak ktos duzo jezdzi zaladowany.
Zastanawiam sie tylko gdzie z tylu mozna jakies tulejki innego rodzaju dac, tam przeciez nie ma takiego miejsca :|
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MaicroftMasmo....Zastanawiam sie tylko gdzie z tylu mozna jakies tulejki innego rodzaju dac, tam przeciez nie ma takiego miejsca :|
A wracając do tematu ja mam preferencje podobne do Mikrusa:
1. Auto do dojeżdzania do pracy (90 km w jedną stronę) po fatalnych drogach. Ma się trzymać drogi i nie bujać się bo trzeba dawać w rure.
2. Auto do wożenia małego dziecka i niemowlaka. Więc nie moze być za twardę bo dzieciakom wątrobę odbije.
3. Jeżdze bo budowie więc mam tulejki z przodu i sprężyny z zestawu na złe drogi z tyłu. Mój kierunek to "do góry"
4. Często duże obciązenie gdy rodzina się wybiera na urlop.
5. Radość z jazdy gdy w końcu mogę jechać sam.
Muszę już chyba wyrzucić seryjne amory. (150kkm). Czytając Wasze opinię mam dwie opcje:
KYB Exel G lub
Blistein B4
Jak waszym zdaniem te amory będą odpowiadać moim potrzebom? Jak wypada ich porównanie?
Blistain w katalogu przewiduje dwa typy:
VNE-4574 lub ASP-A345 [SP]
czym to się może różnić???Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Nexus6Masmo, opcja z Bilsteina dla Ciebie to nie B4, a B6 do standardowych sprężyn.
Autko nie siądzie, a jednocześnie będzie sztywniejsze w prowadzeniu.
Poza tym boję się że będzie za sztywne (dzieciaki) i czy buda to wytrzyma (dziurawe okrutnie drogi + sztywny amor)? Chciałbym tylko lekko twardszych i nie bujających...Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MasmoZamieszczone przez Nexus6Masmo, opcja z Bilsteina dla Ciebie to nie B4, a B6 do standardowych sprężyn.
Autko nie siądzie, a jednocześnie będzie sztywniejsze w prowadzeniu.
Poza tym boję się że będzie za sztywne (dzieciaki) i czy buda to wytrzyma (dziurawe okrutnie drogi + sztywny amor)? Chciałbym tylko lekko twardszych i nie bujających...
u siebie mam B8 czyli amortyzatory do krótszych sprężyn,
a dzięki "uprzejmości" sprzedawcy z ASO mam z przodu sprężyny od 4x4 (jeszcze wyższe niż te z pakietu na bezdroza) i daje sie jeździć,With age comes wisdom, but sometimes age comes alone
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MasmoZamieszczone przez Nexus6Masmo, opcja z Bilsteina dla Ciebie to nie B4, a B6 do standardowych sprężyn.
Autko nie siądzie, a jednocześnie będzie sztywniejsze w prowadzeniu.
Poza tym boję się że będzie za sztywne (dzieciaki) i czy buda to wytrzyma (dziurawe okrutnie drogi + sztywny amor)? Chciałbym tylko lekko twardszych i nie bujających...Antoine, member of Automobilklub Tomaszowski
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez AntoineZamieszczone przez MasmoZamieszczone przez Nexus6Masmo, opcja z Bilsteina dla Ciebie to nie B4, a B6 do standardowych sprężyn.
Autko nie siądzie, a jednocześnie będzie sztywniejsze w prowadzeniu.
Poza tym boję się że będzie za sztywne (dzieciaki) i czy buda to wytrzyma (dziurawe okrutnie drogi + sztywny amor)? Chciałbym tylko lekko twardszych i nie bujających...
Generalnie jestem bardzo zadowolony z B6. Wadą jest tylko ich cena.Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD
Komentarz
-
-
Ja w Primerze GT która jest w serii niższa od ,,zwykłe'' primery miałem springi H&Ra -35mm i seryjne amory był trosze za nisko i ogólnie do bani...zrobiłem tak 8k km ale po Norwegii zaraz po wjechaniu do Polski myślałem ze sie załamie tak trzęsło i fatalnie sie jechało że szok w dodatku tyłem ocierałem o progi zwalniające bo przed tylna osia pod podłąga była jakaś beleczka wzmacniająca, postanowiłem cos z tym zrobić bo mnie trafiało.....
Kupiłem seryjne sprężyny do GT + ExelG ale jak zobaczyłem jak auto wygląda to sie załamałem - robiłem wszystko w sobotę i w niedziele autem nie jezdziłe bo sie wstydziłem qrde jak terenówka wygladał w porównaniu do tego co było wcześniej....przyszedł czas na następny setup i na przód założyłem springi H&Ra a na tył jakieś szweckie - seryjne go GT tyl e że sztywniejsze + KYB ExelG i dopiero zaczeła sie jazda...jak sie przesiadałem z Octavi do Nissana to dopiero sie czułem bezpiecznie i zakrety nie były problemem....Nissan poszedł i teraz śmigam Octavią i jedyne co jest lepsze to to że lepiej moje plaby znoszą dziury reszta do kitu....jeszcze sie zastanawiam czy Octe zostawić sobie i jej nie dłubnać (TDi AGR) i zawias tez bedzie zmieniony bo seria sie nadaje do ....
Wpakuje springi z RSa+B6 ewentualnie ExelG(w primerze je miałem przy oniżonym zawieszeniu i po 25k km były jak nowe!!!)Chiptuning, serwis FAP/DPF i inne....Poznań
https://www.facebook.com/pages/TuneF...09364479166793
www.tuneforce.pl
www.dpfserwis.pl
Komentarz
-
-
Panowie,
Jako, że jestem na etapie wymiany amortyzatorów więc z ciekawością przeczytałem wszystkie posty i zdecydowałem się dołożyć swoje dwa grosze.
Najcześciej przywołuje się wśrod nas dwie nazwy Kayaba ExelG oraz Bilstein B6. Wielu z Was porównuje te dwa amortyzatory - ale przyznam ja tego nie rozumiem. Jak można wogóle porównywać te dwa produkty ?
Kayaby kosztują prawie 600 PLN za komplet a Bilstein prawie 1600. To są dwa różne produkty z całkowicie innych grup oczekiwań. Panowie - to tak jakbyśmy, bezmała, porównywali seryjne Seicento i seryjną Skodę Octavie - dwa inne światy.
Nasuwa się tylko jeden wniosek - oba są bardzo dobre ale w swojej kategorii cenowej, a bezpośrednie porównywanie ich to lekkie nieporozumienie.
PozdrawiamPowered by VSI PRINS
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez borutPanowie,
Jako, że jestem na etapie wymiany amortyzatorów więc z ciekawością przeczytałem wszystkie posty i zdecydowałem się dołożyć swoje dwa grosze.
Najcześciej przywołuje się wśrod nas dwie nazwy Kayaba ExelG oraz Bilstein B6. Wielu z Was porównuje te dwa amortyzatory - ale przyznam ja tego nie rozumiem. Jak można wogóle porównywać te dwa produkty ?
Kayaby kosztują prawie 600 PLN za komplet a Bilstein prawie 1600. To są dwa różne produkty z całkowicie innych grup oczekiwań. Panowie - to tak jakbyśmy, bezmała, porównywali seryjne Seicento i seryjną Skodę Octavie - dwa inne światy.
Nasuwa się tylko jeden wniosek - oba są bardzo dobre ale w swojej kategorii cenowej, a bezpośrednie porównywanie ich to lekkie nieporozumienie.
oczywiście masz racje, kyb exel-g to raczej konkurent bilsteina B4 - czyli uogólniając zamiennik serii. Bilstein B6 to twardy sportowy amor, jak chcesz go porównywać to raczej do koni sport a nie do B4 choć B4 podobno występuje także w wersji sport.
Podsumowując :
kyb exel g - bilstein B4
kyb AGX - Bilstein B6 - Koni sport
Komentarz
-
-
Planuję zmienić amortyzatory na B6 i zostawić ori springi. Niestety boję się, że będzie za twardo. Czy jest ktoś z Wa-wy lub okolic co ma taki zestaw? Przed zakupem amortyzatorów chciałbym przejechać się samochodem z takim zawieszeniem. Oczywiście jakieś piwo/wino/... przy okazji znajdzie się
Komentarz
-
Komentarz